Najjednoduchšie je poslať dotaz prostredníctvom formulára priloženého ku každému výrobku alebo e-mailom na adresu info@global-sport.cz. Nemusíte sa obávať, že budete dlho čakať na odpoveď. Odpovedáme aj mimo pracovnej doby a počas víkendov.
Nie je možné, aby sme technické otázky vybavovali telefonicky, máme veľmi široký sortiment výrobkov a niekedy sa musíme na odpoveď pripraviť. Objednávku je možné dokončiť, zmeniť alebo zrušiť vzhľadom na jej aktuálny stav. Nie je jednoduchšie odpovedať na e-mailové potvrdenie objednávky alebo napísať na adresu info@global-sport.cz.
Nezabudnite uviesť, čo konkrétne chcete doplniť/zmeniť (kód výrobku alebo odkaz) a v akom počte kusov.
Dodacie lehoty uvádzame prehľadne priamo na tovare. Najčastejšie uvidíte "Dodáme do 2-3 pracovných dní" a to je aj priemerný čas podľa Heureky. Ak máte objednávku s dlhšou lehotou "Dodáme do 3-5 pracovných dní", vždy vás budeme telefonicky kontaktovať a upresníme termín expedície.
Ak náhodou nebudeme schopní dodržať termín uvedený na tovare, vždy vás budeme kontaktovať telefonicky, SMS správou alebo e-mailom. Môžete sa na nás spoľahnúť! Tovar zasielame rôznymi dopravcami v závislosti od veľkosti a charakteru tovaru. Konkrétnu ponuku dopravcov pre vami vybraný tovar nájdete v nákupnom košíku. Pri objednávke tovaru nad 200 Euro máte dopravu po celej SR ZDARMA.
Viac informácií o preprave nájdete - TU
Objednávku môžete uhradiť vopred na bankový účet prostredníctvom QR kódu, online platobnou kartou (GooglePay, ApplePay) alebo na dobierku priamo u dopravcu. Platbu na splátky neponúkame. Faktúru nájdete vo vnútri každého balíka, v obálke s naším logom. Ak si ju chcete stiahnuť v elektronickej podobe, môžete si ju opäť stiahnuť v zákazníckej samoobsluhe v pravom dolnom rohu alebo v kontaktoch.Áno, ale vždy po predchádzajúcej objednávke. Potom je možné tovar vyzdvihnúť na predajni v Pardubiciach, v pracovných dňoch medzi 9-12 a 13-17h.
Počkajte prosím na SMS a e-mail, že je tovar pripravený na vyzdvihnutie. Na výdajnom mieste môžete platiť len v hotovosti. Ak chcete tovar vrátiť, vyplňte prosím tento formulár - TU. Na tejto stránke nájdete aj všetky potrebné informácie, kam tovar poslať. Po prijatí tovaru vás budeme opäť informovať e-mailom. Ak chcete vymeniť tovar, vyplňte tento formulár - TU. Na tejto stránke nájdete aj všetky potrebné informácie, kam tovar poslať. Po prijatí tovaru vás budeme opäť informovať e-mailom. Ak chcete tovar reklamovať, vyplňte tento formulár - TU.
Tovar prosím neposielajte nikam bez našej výzvy, ideálne nám najskôr pošlite všetko v e-maile vrátane fotodokumentácie a potom sa dohodneme na ďalšom postupe. Vaša objednávka je pravdepodobne príliš veľká alebo ťažká na rozmery balíkového úradu. Naše ceny sa automaticky menia podľa cenníkov našich dodávateľov, a to smerom nahor aj nadol. Celý náš sortiment pravidelne a niekoľkokrát denne aktualizujeme a spolu s ním sa môže meniť aj cena alebo dostupnosť položiek. Aktuálny stav svojej objednávky si môžete pozrieť po prihlásení do svojho účtu v pravom hornom rohu. Ak nakupujete nadštandardné množstvá alebo viete, že budete pravidelne nakupovať väčší objem tovaru, neváhajte nás kontaktovať a dohodnúť sa na možnosti množstevnej zľavy. V opačnom prípade sme však klasický maloobchodný predajca B2C, takže nie je možné nakupovať veľkoobchodne. Túto službu bohužiaľ štandardne neponúkame. Ak si želáte tovar doručiť na Slovensko, prepnite si v pravom hornom rohu na EUR a nakupujte štandardne. Doručenie na Slovensko nie je problém, posielame Zásilkovňa.sk alebo kurýrom GLS. Viac informácií nájdete - TU.