Plášť VITTORIA 28-622 Corsa PRO TLR para/black
Kód: pa-680150
Kód výrobcu: 8022530026727
Kód dodávateľa: 16700
Výrobca:
Vittoria
NOVINKA, skladacia, kevlarová základňa, čierna s béžovou stranou
Pneumatiku možno použiť s klasickou dušou (MAX 8 BAR) alebo TUBELLESS READY (MAX 6,5 BAR), ale aj na ráfikoch HOOKLESS (MAX 5,0 BAR)
Zmes: GRAPHENE + Silica - zaručuje rýchlosť a priľnavosť v rôznych podmienkach
hmotnosť 295 g
320 TPI
Behúň je teraz úplne spojený s plášťom, čím vzniká 100 % bezšvová pneumatika. Bavlnený plášť Corsa PRO 320 TPI - plášť najvyššej kvality dostupný na trhu - poskytuje pružnosť, ohybnosť a pohodlie, na ktoré sú profesionálni jazdci zvyknutí,
teraz v ešte pružnejšej, aerodynamickejšej a spoľahlivejšej konštrukcii pneumatiky. V porovnaní s predchádzajúcou verziou, ktorá zvíťazila na Tour, ponúka bezdušový klincher a dušový plášť Corsa PRO vyššiu rýchlosť, priľnavosť na mokrom povrchu
a zatáčanie, odolnosť proti prerazeniu a pohodlie pre jazdcov orientovaných na výkon, ktorí sa usilujú o vybavenie používané jazdcami World Tour.
Corsa PRO využíva novo vyvinutú zmes grafénu a kremíka spoločnosti Vittoria a nový proces elektrickej vulkanizácie, ktorý umožňuje bezproblémové spojenie behúňa s pneumatikou.
Plášte Vittoria Corsa PRO používajú na pretekoch tímy Jumbo-Visma, Alpecin-Deceuninck, Education First-Easy Post, Team DSM, Astana-Qazaqstan, Lotto Dstny a mnohé ďalšie.
Pokiaľ ide o vysokovýkonné aplikácie, bavlnený plášť pneumatiky má v porovnaní s nylonom vynikajúce vlastnosti. Je pružnejší, ohybnejší a ľahší. Bavlna umožňuje dokonalé priľnutie plášťa ku každej vlne asfaltu, čo vedie k nepretržitému kontaktu
pneumatiky s vozovkou, účinnú priľnavosť a nikdy nekončiacu trakciu.
V prípade nových klincherov Corsa PRO sa inžinierom spoločnosti Vittoria podarilo skombinovať gumový dezén pneumatiky s bavlneným plášťom pomocou nového a udržateľnejšieho procesu elektrickej vulkanizácie. Týmto procesom sa gumový behúň úplne spojí s plášťom,
Výsledkom je 100 % bezšvový výrobok. Výhody sú spojené so zlepšenou pružnosťou, ktorá poskytuje ešte väčšiu flexibilitu a dokonalú prispôsobivosť terénu. Okrem toho laboratórne testy preukázali výrazné zlepšenie aerodynamického odporu počas rýchlych disciplín.
Pneumatiku možno použiť s klasickou dušou (MAX 8 BAR) alebo TUBELLESS READY (MAX 6,5 BAR), ale aj na ráfikoch HOOKLESS (MAX 5,0 BAR)
Zmes: GRAPHENE + Silica - zaručuje rýchlosť a priľnavosť v rôznych podmienkach
hmotnosť 295 g
320 TPI
Behúň je teraz úplne spojený s plášťom, čím vzniká 100 % bezšvová pneumatika. Bavlnený plášť Corsa PRO 320 TPI - plášť najvyššej kvality dostupný na trhu - poskytuje pružnosť, ohybnosť a pohodlie, na ktoré sú profesionálni jazdci zvyknutí,
teraz v ešte pružnejšej, aerodynamickejšej a spoľahlivejšej konštrukcii pneumatiky. V porovnaní s predchádzajúcou verziou, ktorá zvíťazila na Tour, ponúka bezdušový klincher a dušový plášť Corsa PRO vyššiu rýchlosť, priľnavosť na mokrom povrchu
a zatáčanie, odolnosť proti prerazeniu a pohodlie pre jazdcov orientovaných na výkon, ktorí sa usilujú o vybavenie používané jazdcami World Tour.
Corsa PRO využíva novo vyvinutú zmes grafénu a kremíka spoločnosti Vittoria a nový proces elektrickej vulkanizácie, ktorý umožňuje bezproblémové spojenie behúňa s pneumatikou.
Plášte Vittoria Corsa PRO používajú na pretekoch tímy Jumbo-Visma, Alpecin-Deceuninck, Education First-Easy Post, Team DSM, Astana-Qazaqstan, Lotto Dstny a mnohé ďalšie.
Pokiaľ ide o vysokovýkonné aplikácie, bavlnený plášť pneumatiky má v porovnaní s nylonom vynikajúce vlastnosti. Je pružnejší, ohybnejší a ľahší. Bavlna umožňuje dokonalé priľnutie plášťa ku každej vlne asfaltu, čo vedie k nepretržitému kontaktu
pneumatiky s vozovkou, účinnú priľnavosť a nikdy nekončiacu trakciu.
V prípade nových klincherov Corsa PRO sa inžinierom spoločnosti Vittoria podarilo skombinovať gumový dezén pneumatiky s bavlneným plášťom pomocou nového a udržateľnejšieho procesu elektrickej vulkanizácie. Týmto procesom sa gumový behúň úplne spojí s plášťom,
Výsledkom je 100 % bezšvový výrobok. Výhody sú spojené so zlepšenou pružnosťou, ktorá poskytuje ešte väčšiu flexibilitu a dokonalú prispôsobivosť terénu. Okrem toho laboratórne testy preukázali výrazné zlepšenie aerodynamického odporu počas rýchlych disciplín.