Zapletené kolesá FULCRUM Racing Zero DB 28 - Shimano/Sram
Detailný popis
Cieľ výrobcov bol v tomto prípade jasný. Navrhnúť bicykel s kotúčovými brzdami, ktorý by mal rovnakú dušu ako pôvodný model Racing Zero. Nebolo ľahké ho vytvoriť. Nakoniec však spoločnosť FULCRUM vyvinula konštrukciu podľa rovnakého vzoru ako konvenčné brzdy. Zážitok z jazdy je rovnaký a rovnako vzrušujúci, kým v ostrej zákrute nepríde k extrémnemu tlaku.
TECHNOLÓGIA
2-CESTNÉ ULOŽENIE™ / RDB™ DYNAMICKÉ VYVÁŽENIE RÁFIKOV / USB™ - KERAMICKÉ ULTRA HLADKÉ LOŽISKÁ™ / 2:1 DVA K JEDNÉMU™ / 2:1 DVA K JEDNÉMU POMERU STRMEŇOV™ - KOTÚČOVÁ BRZDA / MOMAG™ / SYSTÉM PROTI ROTÁCII™ / F.I.C. IDENTIFIKAČNÁ KARTA FULCRUM - 100% RUČNÁ KVALITA / SLEDOVATEĽNOSŤ / SYSTÉM AFS AXLE SYSTEM™ / TECHNOLÓGIA ŠIROKÝCH RÁFIKOV / CUP & CONE / VYSOKOPEVNOSTNÝ HLINÍK / KARBÓNOVÉ NÁBOJE / PLAZMOVÁ VOĽNOBEŽKA / NADROZMERNÉ PRÍRUBY / MONOBLOKOVÝ NÁBOJ PRE DISK / ŠPECIFICKÉ ULOŽENIE NIPLOV
VLASTNOSTI
TYP PLÁŠŤA: 2-cestné uloženie (s dušovými a bezdušovými pneumatikami)
VEĽKOSŤ PLÁŠŤA: 28"
DISCIPLÍNA: cestná / šotolinová
KATEGÓRIA ASTM: 2
Hmotnosť: 1590 g
MATERIÁL KRUHU: Hliník
PODROBNOSTI O MATERIÁLE OBRUČE: hliník (6082, T6 Pre-Aged), trikrát frézovaný
VÝŠKA PROFILU: stredná
VÝŠKA KRUHU: vpredu a vzadu: 30 mm
ŠÍRKA KRUŽKA: 23,8 mm
ŠÍRKA VNÚTORNÉHO KRUHU (KANÁL): 19 mm
ŠÍRKA PÁSU: 23 mm až 50 mm
BRZDOVÝ SYSTÉM: kotúčová brzda
BRZDNÁ PLOCHA/MOŽNOSTI BRZDENIA: AFS
KOMPATIBILITA S PREDNOU NÁPRAVOU: HH12-100
KOMPATIBILITA SO ZADNOU NÁPRAVOU: HH12-142
Predné koleso: 21, dve na jedno (14 ľavé - 7 pravé)
PÁKA ZADNÉHO KOLESA: 21, dve k jednej (7 ľavých - 14 pravých)
MATERIÁL KULIČKY: hliník
Profil gule: aerodynamický, priamy ťah
Vsuvky: hliník
PREDNÝ NÁBOJ: karbón, nadrozmerná hliníková príruba
Zadná nábojnica: hliník, nadrozmerná hliníková príruba
LOŽISKÁ: keramické USB ložiská
OSTATNÉ: Plazmou upravená HG voľnobežka. Hliníková náprava. Odrazové prvky.
Hmotnostný limit: 109 kg (cyklista)
MOŽNOSTI FWB: HG11, Campy, XDr
Materiál
|
hliník
|
Typ ořechu
|
HG11
|
Varianta
|
přední+zadní
|
Rok
|
2025
|